Sme tu pre Vás

Potrebujete poradiť?

Máme tu pre Vás zopár najčastejších otázok a odpovedí.

Čo je aplikácia Smartpizza ?

Smartpizza je online donášková služba na Slovensku. Na základe lokality, ktorú si určíš, ti Smartpizza vyhľadá všetky reštaurácie, ktoré dovážajú jedlo priamo k tebe domov aj s aktuálnou cenou a časom doručenia. Ty si už len vyberieš jedlo, na ktoré máš práve chuť a objednáš.

Aký je rozdiel medzi priemerným časom doručenia a reálnym časom doručenia, ktorý mi príde v SMS alebo E-mailom

Priemerný čas doručenia je čas, ktorý počítame ako priemer časov doručenia v danej reštaurácii. ktoré reštaurácia zákazníkom potvrdzuje. Tento čas môžeš vidieť vo a detaile reštaurácie . Reálny čas doručenia je čas, ktorý ti reštaurácia potvrdí pri konkrétnej objednávke. Čas doručenia a priemerný čas doručenia sa najmä v najvyťaženejších hodinách môžu líšiť.

Na aký druh jedla sa špecializujete?

Máme skutočne širokú ponuku jedál.. Nájdeš u nás pizzu, burgre, kebab,, sushi, ázijskú kuchyňu, mexickú kuchyňu, ale aj vegetariánske, vegánske a bezlepkové jedlá..

Ako viem, že mi reštaurácia jedlo naozaj doručí a kedy?

Po odoslaní objednávky do reštaurácie dostaneš obratom SMS správu o tom, kedy bude tvoje jedlo doručené kuriérom. Všetky tvoje objednávky a ich stav si zároveň môžeš skontrolovať po prihlásení v aplikácii v sekcii moje objednávky.

Jedlo mi stále nechodí. Čo môžem urobiť?

V prípade potreby nás môžeš pokojne kontaktovať každý deň, vrátane víkendov, od 08:00 do 22:00 na čísle 0949 222 190, alebo napísať email na info@smartpizza.sk  

Nebol som spokojný s kvalitou doručeného jedla?

Každú reštauráciu môžeš po zrealizovanej objednávke ohodnotiť vo svojom konte hneď po spustení aplikácie. Spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Preto budeme veľmi radi, ak nám dáš podnet na zlepšenie. V prípade veľkej nespokojnosti môžeš stále kontaktovať naše zákaznícke centrum. Veríme, že situáciu vyriešime k obojstrannej spokojnosti.

Neprišlo mi čo som si objednal / moja objednávka nie je kompletná

Po každej objednávke ti na e-mail zašleme sumarizáciu objednávky. Tam si môžeš pozrieť, čo si si v reštaurácii objednal. V prípade, že sa doručené jedlo líši od jedla v tvojej objednávke, neváhaj kontaktovať našu zákaznícku podporu info@smartpizza.sk  alebo 0949 222 190

Akceptujete platbu kartou?

Áno, takmer všetky naše reštaurácie platbu kartou akceptujú. Podporované formy platby si môžeš pozrieť v detaile reštaurácie.

Akceptujete platbu stravnými lístkami?

Áno, väčšina reštaurácií akceptuje aj platbu stravnými lístkami .

Akceptujete platbu stravovacou kartou?

Usilovne pracujeme na primaní stravných kariet

Objednal som si a neprišla mi potvrdzujúca SMS, čo mám robiť?

V takomto prípade ti odporúčame kontaktovať naše zákaznícke centrum, kde ti radi poradia. Prvotne však odporúčame skontrolovať si emailovú schránku, či ti nebol doručený ani potvrdzujúci email, nakoľko je možné, že máš potvrdzovanie SMS správami vypnuté.

Zaplatil som kartou, ale jedlo mi nebolo doručené

Ak tvoja objednávka bola akceptovaná a reštaurácia ti jedlo nedoručila, kontaktuj našu zákaznícku podporu info@smartpizza.sk alebo 0949 222 190 a platba ti bude v čo najkratšom možnom čase vrátená späť na účet.

Moja objednávka bola zrušená. Platba prebehla kartou a prostriedky sa mi už z účtu stiahli. Kedy sa mi vrátia späť?

V prípade, že si platil tvojou zapamätanou kartou, prostriedky ti budú vrátené po potvrdení storna banky do 3-5 pracovných dní. V prípade, že by ti platba nebola pripísaná, kontaktuj našu zákaznícku službu. V prípade, že si platil kartou, ktorá nebola zapamätaná (uložená), prostriedky ti budú vrátené hneď po zrušení objednávky. Skontroluj si, prosím, zostatok na tvojom účte.

Prečo si objednať práve zo Smart pizza ?

Objednávaš si rýchlo, jednoducho, online, odkiaľkoľvek. Máš k dispozícii veľký výber reštaurácií rôzneho druhu ktoré starostlivo vyberáme , máš možnosť pozrieť si svoje minulé objednávky, máš možnosť mať zapamätanú kartu / viac adries doručenia a mnohé iné môžeš sa zapojiť do súťaži o hodnotne ceny a hlavne podporiť Gastro na Slovensku v týchto ťažkých  časoch .

Nemôžem sa dovolať sa na zákaznícku linku

Zákaznícka linka každý pracovný  deň od 8:00 do 22:00

V prípade, že sa nevieš dovolať na našu zákaznícku linku  vyskúšaj aj naše alternatívne spôsoby komunikácie ako sú e-mail info@smartpizza.sk alebo na Facebooku , Instagrame .

0 +

Jedál na výber

0

Reštaurácie

0 +

Nápojov

0 +

Zákazníkov